Telefonos ügyfélszolgálat: H-P 9:00-17:00
Kiskereskedelem: +36(1)4452084
Nagykereskedelem: +36(70)4551823
English support: +36(20)2883020
Szállítási Információk
A megrendelés beérkezéséről a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk.
A megendelt termékek kiszállításáról/átvételéről telefonon vagy e-mailben egyeztetünk Önnel.
Belföldön a GLS szállítás esetén 15 óráig történt megrendelés esetén a követő munkanapon kézbesítjük a csomagokat, ha készleten vannak a termékek.
FOXPOST szállítás esetén a szállítási idő a FOXPOSTNÁL 3 munkanap is lehet!
A szomszédos orzágokban általában 1-2 munkanap, távolabbi Európai országokba 3-5 munkanap a szállítás idelye.
Az áru átvételének módjai: |
1.Az áruk átvehetők személyesen nyitvatartási időben üzletünkben. Bankkártyás fizetéssel,Kp fizetéssel, Átutalásos fizetéssel |
2.Csomag házhozszállítása GLS futárszolgálattal.Utánvétes KP fizetéssel a futárnak, Átutalásos fizetéssel, Bankkártyás biztonságos CIB Bank ON-Line fizetéssel a Webáruházban. |
3.GLS Csomagpontba vagy GLS Automatába történő kiszállítás. Bankkártyás fizetéssel vagy Előreutalásos fizetéssel |
4.FOXPOST Automatába történő kiszállítás Bankkártyás fizetéssel |
5.Nagyobb, raklapos tételeket saját teherautónkal szállítjuk ki. A szállítási díjra ilyen esetben egyéni árajánlatot kalkulálunk. |
Átvételi pont kereső Az Önhöz legközelebb eső csomagpontot vagy csomag Automatát az alábbi kereső segítségével találhatja meg: |
GLS Automata térkép kereső |
GLS Csomagpontok térkép kereső |
FOXPOST Automata térkép kereső |
GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29-88-67-00 |
A GLS csomagpontba vagy automatába történő kiszállításhoz vegye fel a kapcsolatot velünk, e-mailban, vagy telefonon, vagy keresse meg az önhöz legközelenn lévő GLS Automatá a keresőbent és írja be az Automata címét a Megjegyzés a megrendeléshez rovatba. A GLS Automata címek itt elérhetők: GLS Automaták térkép kereső A GLS Automatába történő szállítás dija Bankkártyás fizetés esetén 2300 Ft Brutto. Előreutalásos fizetés esetén 1900 Ft Brutto Az Automata vagy Csomagpont csak kis csomagokat fogad. Max. méretek: 74x60x43 cm Max. körméret: 280 cm súly max 40 kg Nagyobb csomagméret esetén a csomagot GLS futárral történő házhozszállítással tudjuk szállítani |
GLS Futárral történő házhozszállítás esetén Magyarország területén az alábbi bruttó árak érvényesek, súly szerint változnak.. 0-1kg 1990 Ft 1-2 kg 2413 Ft 2-10 kg 2800 Ft 10-20 kg 3200 Ft 20-30 kg 3800 Ft 30-40 kg 4500 Ft |
Hogyan veheti át csomagját?GLS CsomagPontban01 Első Lépés Keresse fel az Ön által megadott GLS CsomagPontot
02 Második Lépés Készítse elő csomagszámát és igazolványát
03 Harmadik Lépés Utánvétes csomag esetén fizesse ki a csomag árát, készpénzzel vagy bankkártyával
04 Negyedik Lépés Vigye haza csomagját
|
Hogyan veheti át csomagját?GLS Automatából01 Első Lépés Menjen el a kiválasztott GLS Automatához
02 Második Lépés A kijelzőn írja be az SMS értesítőben kapott kódot
03 Harmadik Lépés Utánvét esetén fizesse ki a csomag árát bankkártyával.
04 Negyedik Lépés Vegye ki csomagját és csukja be a rekesz ajtaját.
|
Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
4 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számoljuk bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítjuk. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot. |
Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 2134 Ft. Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 1499 Ft ellenében. Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte. |
Hogyan veheti át a címzett a csomagot?
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. |
Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?
Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot. Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot. Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 4 napig őrizzük a csomagod. |
Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?
Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk. |
Van lehetőség az őrzési idő hosszabbítására?
A csomagok tartási ideje 2022. december 5-től 4 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni. Csúcsszezonban megnövekszik a csomagküldések száma, szeretnénk, hogy továbbra is mindenki időben megkapja a küldeményét. Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítjuk, erről minden esetben SMS-ben tájékoztatjuk ügyfeleinket. |