kosár

Szállítási információk GLS és FOXPOST Automata, GLS Csomagpont

Szállítási Információk
A megrendelés beérkezéséről a megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk.
A megendelt termékek kiszállításáról/átvételéről telefonon vagy e-mailben egyeztetünk Önnel.
Belföldön a GLS szállítás esetén 15 óráig történt megrendelés esetén a követő munkanapon kézbesítjük a csomagokat, ha készleten vannak a termékek.
FOXPOST szállítás esetén a szállítási idő a FOXPOSTNÁL 3 munkanap is lehet!
A szomszédos orzágokban általában 1-2 munkanap, távolabbi Európai országokba 3-5 munkanap a szállítás idelye.

Az áru átvételének módjai:
1.Az áruk átvehetők személyesen nyitvatartási időben üzletünkben. Bankkártyás fizetéssel,Kp fizetéssel, Átutalásos fizetéssel
2.Csomag házhozszállítása GLS futárszolgálattal.Utánvétes KP fizetéssel a futárnak, Átutalásos fizetéssel, Bankkártyás biztonságos CIB Bank ON-Line fizetéssel a Webáruházban.
3.GLS Csomagpontba vagy GLS Automatába történő kiszállítás. Bankkártyás fizetéssel vagy Előreutalásos fizetéssel
4.FOXPOST Automatába történő kiszállítás Bankkártyás fizetéssel
5.Nagyobb, raklapos tételeket saját teherautónkal szállítjuk ki. A szállítási díjra ilyen esetben egyéni árajánlatot kalkulálunk.
Átvételi pont kereső
Az Önhöz legközelebb eső csomagpontot vagy csomag Automatát az alábbi kereső segítségével találhatja meg:
GLS Automata térkép kereső
GLS Csomagpontok térkép kereső
FOXPOST Automata térkép kereső

GLS futárszolgálat

GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29-88-67-00
A GLS csomagpontba vagy automatába történő kiszállításhoz vegye fel a kapcsolatot velünk, e-mailban, vagy telefonon,
vagy keresse meg az önhöz legközelenn lévő GLS Automatá a keresőbent és írja be az Automata címét a Megjegyzés a megrendeléshez rovatba.
A GLS Automata címek itt elérhetők: GLS Automaták térkép kereső
A GLS Automatába történő szállítás dija Bankkártyás fizetés esetén 2300 Ft Brutto. Előreutalásos fizetés esetén 1900 Ft Brutto
Az Automata vagy Csomagpont csak kis csomagokat fogad. Max. méretek: 74x60x43 cm Max. körméret: 280 cm súly max 40 kg
Nagyobb csomagméret esetén a csomagot GLS futárral történő házhozszállítással tudjuk szállítani
GLS Futárral történő házhozszállítás esetén Magyarország területén az alábbi bruttó árak érvényesek, súly szerint változnak..
0-1kg 1990 Ft
1-2 kg 2413 Ft
2-10 kg 2800 Ft
10-20 kg 3200 Ft
20-30 kg 3800 Ft
30-40 kg 4500 Ft

Hogyan veheti át csomagját?

GLS CsomagPontban

Hogyan veheti át csomagját?

GLS Automatából

 

FOXPOST Szállítási díjak Bankkártyás fizetés.
0-50000 Forint bruttó csomagértékig 1400 Ft + Áfa
50000-60000 Forint csomagértékig 1500 Ft + Áfa
60000-70000 Forint csomagértékig 1700 Ft + Áfa
70000-80000 Forint csomagértékig 1800 Ft + Áfa
80000-90000 Forint csomagértékig 1900 Ft + Áfa
90000-100000 Forint csomagértékig 2000 Ft + Áfa
100000-110000 Forint csomagértékig 2200 Ft + Áfa
110000 Forint csomagértéktől ingyenes.
Maximális csomagméret: 60 cm x 36 cm x 61 cm. Szállítási idő: 1-3 munkanap.

Nagyobb méretű csomagot GLS futárral tudunk házhoz szállítani GLS szállítási költséggel

Csomagátvétel FOXPOST applikációval:. Kizárólag az applikációt kell használnod az átvételhez. Nincs más dolgod, az applikáció segítségével scanneld be az automata kijelzője alatt vagy felett elhelyezett matricán lévő QR kódot

Ha megérkezett a csomag a választott FOXPOST Automatába SMS ben vagy Viberen és e-mailben értesítést küldünk A megkapott kóddal átveheted a csomagod.
Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?

4 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. A 4 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Felhívjuk figyelmedet, hogy a beltéri automaták esetében a munkaszüneti napot nem számoljuk bele a tartási időbe, kültéri automaták esetében viszont beleszámítjuk. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms vagy Viber üzenet és e-mail értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átvedd a csomagot.

Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?

Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 5 munkanapig tároljuk. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 2134 Ft.  Az újraküldést telefonos Ügyfélszolgálatunknál lehet kérni, a 061-999-0369-es telefonszámon. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 1499 Ft ellenében.

Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére, az automatikusan a feladó részére visszaszállításra kerül. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

Hogyan veheti át a címzett a csomagot?

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, Viber üzenetben vagy SMS-ben értesítjük a címzettet. Abban az esetben, ha a telefonszámhoz nem tartozik Viber-fiók vagy a Viber-fiók esetén az értesítések fogadása ki van kapcsolva, SMS-ben fogunk küldeni értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.

Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, akár két munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben vagy Viber üzenetben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t vagy Viber üzenetet, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 4 napig őrizzük a csomagod.

Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?

Kérünk, ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük, csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon belül tájékoztatunk.

Van lehetőség az őrzési idő hosszabbítására?

A csomagok tartási ideje 2022. december 5-től 4 naptári nap, tartási idő hosszabbítás kérést nem tudunk teljesíteni. Csúcsszezonban megnövekszik a csomagküldések száma, szeretnénk, hogy továbbra is mindenki időben megkapja a küldeményét. Automata meghibásodás esetén a csomagok tartási idejét automatikusan meghosszabbítjuk, erről minden esetben SMS-ben tájékoztatjuk ügyfeleinket.

 
Google Translate